TEL: 021-65830819
لوگوی یدک ماشین تقی زاده

چرخ جلو بولدوزر

چرخ جلو بولدوزر که در تماس با زنجیر و دنده اسپراکت و در زیربندی بیل مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد از اجزای اصلی زیربندی بولدوزر محسوب می شود. چرخ جلو بولدوزر تنها بصورت فولادی تو پر تولید می شود این در حالی است که چرخ جلو بیل مکانیکی بصورت تو خالی نیز تولید می شود. سایز و ابعاد چرخ جلو بولدوزر بستگی به طراحی بدنه و شاسی و برای برند های مختلف می تواند متفاوت باشد. بازرگانی یدک ماشین (تقی زاده) عرضه کننده چرخ جلو انواع بولدوزر های کوماتسو، کاترپیلار و برند های جانبی دیگر در ایران می باشد.


عملکرد چرخ جلو بولدوزر


چرخ جلو بولدوزر در واقع توان حرکتی ایجاد شده و گشتاور محرک موتور را از طریق گاردان و در خروجی گیربکس تحویل گرفته و از طریق دنده اسپراکت بر روی زنجیر بولدوزر تحویل و نیروی مکانیکی حرکت بولدوزر را فراهم می کند. چرخ جلو بولدوزر همراه با متعلقات دیگری مانند یوک، فنر زنجیر سفت کن و شافت زنجیر سفت کن بر روی بدنه و شاسی مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ جلو بولدوزر کوماتسو KOMATSU
چرخ جلو بولدوزر کوماتسو KOMATSU
چرخ جلو بولدوزر کاترپیلار CATERPILLAR
چرخ جلو بولدوزر کاترپیلار CATERPILLAR

اتصالات چرخ جلو بلدوزر

چرخ جلو بلدوزر که در هر دو طرف زیربندی مورد استفاده قرار می گیرد نقش موثری بر حرکت بلدوزر و تحمل بار وزنی شاسی آن دارد. اتصالات مختلفی می توان بر روی چرخ جلو بلدوزر استفاده نمود که مهمترین آنها شافت زنجیر سفت کن بلدوزر می باشد. اتصال شافت زنجیر سفت کن بر روی چرخ جلو شامل فنر و یوک نیز می باشد که بصورت اسمبلی مورد استفاده قرار گرفته و با هدف افزایش طول اتصال فنر و جلوگیری از سایش آن بر روی پوسته هیدروموتور صورت می پذیرد. چرخ جلو بلدوزر هم بصورت خام بدون اتصالات زنجیر سفت کن و هم بصورت اسمبلی همراه با زنجیر سفت کن مورد استفاده قرار می گیرد.

یدک ماشین تقی زاده

TEL : 021-65830819
Email: info [at] yadakmachine [dot] com
فیلتر ماشین های راهسازی

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Yadakmachine Corporation