TEL: 021-65830819
لوگوی یدک ماشین تقی زاده

زیربندی بیل مکانیکی

زیربندی بیل مکانیکی یکی از اجزای بسیار مهم و پر استحلاک ماشین آلات راهسازی می باشد که بسته به نوع و برند ماشین و کدهای ارائه شده دارای طراحی ها و ابعاد و شکل های مختلفی است. قطعات زیربندی بیل مکانیکی گسترده می باشند که اصلی ترین این قطعات شامل انواع زنجیر کامل با کفشک، چرخ و رولیک، باکت و اتصالات باکت زیر بندی بیل مکانیکی شامل انوع ناخن آلات و کلنگ، اتصالاتی چون دنده اسپراکت، شنگیر، تیغه و کلیه پیچ و مهره های اتصال زیر بندی بیل مکانیکی می شود. بازرگانی تقی زاده (یدک ماشین) وارد کننده و عرضه کننده قطعات و لوازم زیر بندی بیل مکانیکی برای کلیه برند های بیل مکانیکی موجود در بازار ایران بصورت اصلی و طرح می باشد. تضمین قیمت مناسب، طول عمر کاری مناسب و تحویل قطعات زیر بندی بیل مکانیکی با صحت اطلاعات اعلام شده به مشتریان صورت می پذیرد.

قطعات و لوازم زیر بندی بیل مکانیکی

اجزا و لوازم زیربندی بیل مکانیکی اغلب در دو دسته اصلی لوازم کف مربوط به زنجیر و چرخ و رولیک و باکت و متعلقات آن دسته بندی می شوند. در دسته ای متفاوت از اجزای زیربندی بیل مکانیکی می توان پیچ و مهره ها و اتصالات جانبی که در واقع اتصال دهنده دیگر اجزا و قطعات زیربندی بیل مکانیکی هستند را نیز قرار داد که کیفیت و طول عمر آنها از اهمیت بسیار بالایی در عملکرد دیگر لوازم برخوردار است. در زیر می تواند اجزای اصلی زیربندی بیل مکانیکی را دسته بندی نمود که به تفصیل در زیرمجموعه های قید شده نیز دسته بندی های دقیق تر و ریزتری دارند.

چرخ جلو بیل مکانیکی
چرخ جلو بیل مکانیکی
تیغه و گوشه بیل مکانیکی
تیغه و گوشه بیل مکانیکی
دنده اسپراکت بیل مکانیکی
دنده اسپراکت بیل مکانیکی
پیچ و مهره زیر بندی بیل مکانیکی
پیچ و مهره زیر بندی بیل مکانیکی
ناخن و کلنگ باکت بیل مکانیکی
ناخن و کلنگ باکت بیل مکانیکی
باکت بیل مکانیکی
باکت بیل مکانیکی
شنگیر بیل مکانیکی
شنگیر بیل مکانیکی
زنجیر زیر بندی بیل مکانیکی
زنجیر زیر بندی بیل مکانیکی
قطعات زنجیر بیل مکانیکی
قطعات زنجیر بیل مکانیکی
رولیک زیر بندی بیل مکانیکی
رولیک زیر بندی بیل مکانیکی

متریال بکار رفته در تولید لوازم زیربندی بیل مکانیکی

کلیه لوازم زیربندی بیل های مکانیکی تحت تنش های مختلف بالاخص تنش فشاری و تنش سایشی ناشی از وزن بالای بیل و نیرو های اعمال شده بر پیکر بیل بر اثر بارگیری می باشند. این میزان برای بخش های مختلف بیل متفاوت بوده و میزان سایش و تنش های سایشی وارد بر برخی اقلام مانند ناخن زیربندی بیل مکانیکی، کفکشک زنجیر و دنده های اسپراکت به دلیل نوع طراحی و دارا بودن دنده های خارجی بیشتر می باشد. از این رو از مهمترین فاکتور های کیفیت و طول عمر لوازم زیربندی بیل مکانیکی ترکیبات آلیاژی فولاد و عملیات فراروری فلزات در آنها می باشد. استفاده از متریال های آلیاژی دارای عناصر فلزی چون منگنز Mn و سیلیسیون Si به دلیل قابلیت هایی که این عناصر به چقرمگی فلزات اضافه می کنند و حتی برای برخی برند های از عنصر فلزی Mo نیز که فلزی قیمتی می باشد نیز استفاده می شود. سختی سطحی و البته در کنار آن ضخامت لایه سخت بیرونی نیز که در مورد لوازم زیربندی بیل مکانیکی بکار گرفته می شود در پایین ترین میزان حدود 37 و در حداکثر میزان برای برند های معتبر اروپایی و آمریکایی تولید کننده زیربندی بیل مکانیکی مانند ITR به بالای 60 راکول می رسد.

یدک ماشین تقی زاده

TEL : 021-65830819
Email: info [at] yadakmachine [dot] com
فیلتر ماشین های راهسازی

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Yadakmachine Corporation